fredag 15 mars 2013

Godis, läsk, film och en cider #1

Titel är mina planer inför kvällen.
Men innan jag bunkrar upp med godis, läsk, en cider och en läskig film ska jag träffa mamma, pappa och syrran hemma hos syrran.
Mamma och pappa ska klippa håret, det är därför de kommer till Bollnäs.

Jag ska se om det IT eller Misery finns. Den här veckan är jag Stephen King beroende. Jag har lyssnat på honom prata så mycket på youtube att han nästan är den röst jag hör i huvet när jag tänker.
Stephen King är en man med goda historier, både om sig själv och sånna som han har gjort böcker av. Han har dessutom humor. Det är därför jag har haft hans röst i öronen hela veckan medan jag redigerat bilder.
Jag har läst och sett The Shining. Boken var bra, men filmen var skit dålig. Hade det inte varit för den söta och duktige Danny Lloyd som spelade Danny Torrance hade filmen inte varit värd att se.
Jag har även sett bitvis av Djurkyrkogården när jag var 16-17. Bitvis för att det skrämde skiten ur mig!

Just nu jobbar jag på och väntar på att det ska bli lunch och efter lunchen är det inte långt kvar till fredagsmyset.

1 kommentar:

  1. Hans filmer ser jag helst inte för de är för läbbiga.
    Hoppas du orkar med fredagsmys när du träffat oss då men det är klart... kvällen är lång. ;-)
    Kramen.

    SvaraRadera