lördag 26 februari 2011

Klotter

Jag är inte vanligen för klotter, men det har stått "Jag älskar dig Andrea" på stationshusets vägg hela vintern.



Efter någon månad så var det någon mupp som lade till ett S, men men...

Första gången jag såg det där klottret var en morgon i siandekalla december. Jag skulle ta tåget till skolan som vanligt. Det hade just börjat ljusna. Jag var trött och frös som en kamel på Nordpolen, men så tittade jag upp och såg de där orden.
Även om de är till någon annan så värmde de mig och gjorde mig riktigt glad.

Det är självklart inte okej att klottra fula ord som fitta, hora och bög jävel och taggar över allt men det där: "Jag älskar dig Andrea" är jättefint. Jag hoppas att Andrea fått se kärleksförklaringen.
Jag tror att den förtfarande är kvar för att fler än jag gillar den.
Vissa ristar in initialer i träd, andra sprejar sina kärleksförklaringar på husväggar.

1 kommentar:

  1. Ja det var en kärleksförklaring som heter duga och syns länge och väl. Hoppas de fortfarande älskar varann.:-)
    Kram.

    SvaraRadera