onsdag 22 juni 2011

Sitter i köket

- God morgon världen, sa jag för ca en timme sen när jag klev upp ur sängen.
Min kolock radio väckte mig tidigare, men jag somnade om.
Nu sitter jag i köket och lyssnar på Rix Morron zoo. Jag har ärit frukost och nu sitter jag här. Det är inte ofta som det är så här rent och fint i mitt kök, det ligger inte en massa reklam och annan post överallt. Jag städade hela lägenheten jättenoga och putsade fönstren inför min födelsedag förra tisdagen.
Det är fortfarande ganska snyggt här.
Något som jag måste göra innan jag åker bort i morron är att damsuga och diska.

För övrigt så ska jag träffa jobbcoachen som jag fått genom arbetsförmedlingen idag.
Per Ohlin heter han. Klockan 15 ska jag träffa honom. Innan dess ska jag lämna in min jobbansökan på Karlssons här i Bollnäs.
När jag kommer hem ska jag äta kvällsmat och diska. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skriva fler jobbansökningar?
Vi får se vad jag gör.

1 kommentar:

  1. Fortsätt att hålla snyggt omkring dig för det blir ju så mycket mysigare då. :-)
    Kramen!

    SvaraRadera