lördag 22 januari 2011

Jag har varit duktig

Nu har jag varit duktig. Jag har diskat, bäddat i rena sängkläder,städat, damsugit och torkat golvet. Nu är det rent!

Jag kom just att tänka på att några av mina kurskamrater troligtvis är på fest hemma hos en av dem, Thor.
Jag hade helt glömt bort det tills nu. Jag har funderat på att gå, men bestämt mig för att inte göra det, har ingen lust.

Men nu när det är rent och snyggt här så kan jag njuta resten av helgen och förtås plugga lite också, jag har en slut uppgift som ska vara klar och inskickad till på torsdag. Plus att jag måste läsa en bok som ingår i skolarbetet.
Nu ska jag dock laga kvällsmat.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ha nystädat! :-) Det var bra gjort. Det är en speciell mysig känsla att få sätta sig ner och njuta av att det är nystädat, doftar friskt och sen att gå och lägga sig i en renbäddad säng. Vi har det bra vi som får uppleva sånt. Tänk alla som inte har en riktig säng med sängkläder eller tak över huvet...
    Njut nu av din rena lägenhet.
    Kram.

    SvaraRadera