tisdag 8 november 2011

Diss:
Under den korta tid som jag hittills har praktiserat på Karlsson har jag fått mer respekt för yrket, butiksbiträde eller vad man nu vill kalla det. Jag har börjat reta
mig på att folket som kommer dit och ska handla inte lägger tillbaka de grejer som de
inte ska ha där de hittade dem.
Jag tycker att det är dålig stil! Personalen har viktigare saker att göra än att städa efter kunder som inte lägger saker på sin rätta plats.
Jag vill alltså dissa kunden som inte lägger tillbaka varor de inte ska ha där de hittade dem.

Hiss:
Jag är ju en riktig virrpanna, i alla fall när det kommer till att fylla i blanketter och andra sånna viktiga saker som man inte får lära sig i skolan.
Jag har ju dessutom dyslexi så att fylla i blanketter är ett helvete för mig, jag hatar det.
Det värsta är förstås när jag sitter ensam hemma och fyller i sånt.
Då finns lyckligtvis kundtjänst som man kan ringa till på exempelvis försäkringskassan och fråga.
Jag hissar bra och tålmodig kundtjänst.

1 kommentar:

  1. Jag brukar faktiskt försöka komma ihåg var jag tagit grejorna i affärn för att kunna ställa tillbaka om jag kommer på att jag inte ville ha just den grejen. Men jag har dock sett massor med exempel på lata kunder då man kan hitta både det ena och det andra på helt fel ställen.

    Vad bra att det finns en kundtjänst att fråga! Det har jag inte ens tänkt på.

    Jag hissar mina tre underbara barn som ger mig en sån glädje här i livet.
    KRAM!

    SvaraRadera