söndag 24 juni 2012

♥ 7 blommor under kudden ♥

Vid 12-1 tiden på natten på midsommarafton gick jag ut och plockade 7 blommor. Jag skrattade inte, och jag pratade inte. Jag hade god koll på vilka blommor som jag plockade och vad de betyder.

Midsommarblomster: Jag trotsar allt
Prästkrage: I dina ögon finner jag lyckan
Förgätmigej: Låt min bild alltid vara vid ditt hjärta
Smultronblomma: Jag håller mina löften
Styvmorsviol: Du är min förlorade kärlek som jag önskar att jag skulle vinna tillbaka
Törnros (samma sak som nyponros): Vill du följa mig?
Gullviva: Ge mig nyckeln till ditt hjärta

Tro det eller ej, men jag drömde om någon.
Åh, vad snygg han var!

Jag har gjort det här med midsommar myten i... jag tror att det här är 4:de gången gillt.
Det coolaste med drömmen var att killen vände sig till mig vid ett tillfälle och sa: "Jag är den rätte".
Vi ser om ett år om det stämmer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar