fredag 9 mars 2012

HELG!

Nu är det helg! :D
Jag skulle lagt in en bild här från min favorit manga som föreställer huvudpersonen, Chrisie. Jag försökte att skanna in bilden från boken till datorn, men min skrivare muppar sig och jag hittar inte igen den på internet.
I alla fall så är det Christie på den som har tagit ett språng upp i luften, armarna utsträckta i en segergest, ena benet rakt och det andra böjt och hon skiner som en sol.
Jag tror, och hoppas verkligen, att de flesta känner så när det blir helg.

Jag var och handlade för ungefär en och en halv timme sen.
När jag kom in bland frukterna och grönsakerna var det här något av det första som jag såg:



Kolla vilka stora gubbar! De är förmodligen inte svenska. Det fösta tänkte när jag såg dem var dock: "Wow! Genmanipulerade jordgubbar!"

De är förmodligen, förhoppningsvis, inte genmanipulerade, men man kan ju undra.

2 kommentarer:

  1. Ja nog kan man undra över de stora jordgubbar som vi kan köpa i affärn nu...
    Jag hoppas du har en riktigt skön helg!
    Kraaaam!!!

    SvaraRadera