torsdag 8 mars 2012

Jag har för ovanlighetens skull vaknat på precis rätt sida

Jag är så glad idag! Så optimistisk! Jag nästan studsar upp och ner!
Förstår du den känslan?

Jag vet inte varför jag är så glad. Jag bara är det.

Det kan bero på drömmen jag drömde innan jag vaknade. Jag tror att jag ficke ett medelande från andra sidan genom den, men det tar jag i ett annat inlägg.

Nu sitter jag på Work for you, har fortfarande inte fått nått jobb, men jag är glad idag ändå.

Det snöar och är kallt ute, inga problem! Jag har en varm jacka.
Reinfeldt ska tydlig skilja sig... Undra vem som bryr sig om det? Inte jag i alla fall, det var bara en grej som tydligen är viktig att veta på något vänster...

Det är risk att jag inte kan följa med syrran till Gävle på fredag även om jag mycket, mycket gärna skulle vilja det.
Dock är det så att de små segrarna är de bästa segrarna!
Jag har nya jeans! XD

Mycket att vara glad över idag, men jag har inte tid att skriva ner allt det här, tyvärr, måste söka lite jobb också.
Hihi!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att vakna på rätt sida och vara så glad. :-) Och nya jeans kan ju göra en glad.
    Jag hoppas du får jobb snart så du kan leva ett drägligt liv och unna dig lite guldkant du med.
    Kraaam!

    SvaraRadera