tisdag 18 september 2012

Goda vibbar

Jag måste lysa av godhet på något vis.
Jag är förundrad över att många, vissa lite underliga, andra något äldre människor, dras till mig som flugor till en tänd lampa.
Är det det faktum att jag har några kilo övervikt som får mig att framstå som glad och go?
Är det något med hur jag klär mig? Min röst? Hur jag pratar? Min lukt?

Eller är det faktiskt möjligt att jag ger ifrån mig goda vibrationer?
Ser dessa människor, som dras till mig som om jag vore ett levande ljus, min aura eller nåt i den stilen?

Jag blir inte klok på det här. Jag antar att det är en god egenskap, men vissa av de här personerna som dras till mig, den som är mer än vanligt underliga, är lite obehagliga.
Vad det gäller de personer som dras till mig som är något äldre än jag kan jag bara gissa att jag har en gammal själ eller något så att det är därför de dras till mig.

Jag hoppas att jag inte får lida av det här på något vis för jag gör inte, vad det nu än är jag gör, med flit.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas du har en känsla att gå på så du kan undvika otäcka människor...
    Om dessa personer känner dig så dras de till dig för att du är den du är. Sen att det kanske är de som är äldre än du är nog för att du är just den du är, inte så typisk för din ålder utan har ett djup och en mogen själ. :-)
    Vad de som inte känner dig dras till kan jag bara gissa och det kan nog vara att du ser snäll ut och utstrålar glädje och snällhet.
    Kramen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyckligtvis kan jag, som de flesta andra, "vädra" fara.
      :)

      Radera