tisdag 4 september 2012

Jag längtar hem

Jag sitter på Miroi just nu. Det är 25 minuter kvar innan jag får gå när jag skriver den här meningen.
Jag längtar hem för hemma behöver jag inte känna mig skamsen för att jag inte sitter och rå söker vart enda jobb (som inte finns) i hela gävleborgslän.

Jag har skrivit en blogg före den här också på Skriverier om mitt skrivande. LÄS DEN!!!

Det hade varit skamset på riktigt om jag hade suttit och tittat på YouTube klipp. Ghostrobo har lagt upp sina senaste klipp från när han har spelat Walking dead. Och jag har längtat hela helgen efter de där klippen.
Nu kan du säkert gissa varför jag längtar hem.
Hemma kan jag med rent samvete titta på YouTube utan att skämmas.

Jag har inte skrivit här inne på ett tag och det beror på att det inte har funnits så mycket att skriva om.
Jag har haft annat roligt för mig, skriva bidrag till Umeå novellpris, följa med syrran och tittat på när hon lett ridlektioner.
Och lite mer personliga grejer som jag inte vill gå in på just nu i det här inlägget.

Så om det inte kommer några nya inlägg betyder det bara att det inte finns så mycket att skriva om.
Eller att jag har fått writers block, det är också en möjlighet...

1 kommentar:

  1. Jag kan förstå att det känns rätt meningslöst att sitta och söka jobb som "inte finns". Ta dig en runda och sök "jobben som inte finns" på företagen istället. Jag tror det ger mycket mer.
    Vad är writers block?
    Kramen.

    SvaraRadera