tisdag 30 oktober 2012

En helg i Skyrim

I helgen var jag kattvakt. Syrran och svågern åkte till huvudstaden.
Jag bodde i deras lägenhet från halv tre på lördag till halv tre på måndag.
Min svåger äger ett Playstation som jag fått lov att använda så från ca klockan 18 spelade jag ett fantasy spel som heter Skyrim.
Jag gjorde nästan inget annat än spela, klappa katter och tömma kattlådan. På söndagen satt jag och spelade hela dagen. Jag åt frukost vid 12 tiden sen blev jag inte mer hungrig. Jag tog en macka på kvällen, mest för att få något i mig. Annars spelade jag bara.

Jag hade så kul! Det finns inte ord. Jag döpte min gubbe till Rodric, en blond nordbo, jag missade att man kunde bestämma utseende och kön på sin gubbe, men men... det gör inget ☺
Jag insåg på måndag eftermiddag att det förmodligen är tur att jag inte har någon egen spelkonsoll för då skulle jag nog inte göra så mycket annat än spela.

Jag hade jättekul! ☺

1 kommentar:

  1. Vad bra att du hade en rolig helg med tv-spel. Men det är nog, som du skriver, tur att du inte har ett eget playstation för då skulle du väl inte få nånting gjort hemma. :-) Det blir lätt för dem att få kattvakt igen då. ;-) Kanske vi också måste skaffa ett playstation om vi vill ha kattvakt framöver eller räcker det med många tv-kanaler?
    Kram.

    SvaraRadera