fredag 6 januari 2012

Sorterar om i bokhyllan

Idag har jag roat mig med att damma och sortera om i min bokhylla.
Jag är inte klar än, men det har gått mycket framåt.

Det som är irriterande är att en kategori/genger inte kan få en helt egen hylla.
Jag hade gärna sett exempelvis alla faktaböckerna på en hylla.
Men det får väl vara som det vill med det eftersom att hela hyllan är väldigt stor så
alla böcker får stå någonstans i alla fall.

För en dryg timme sen tog jag en paus och gjorde ett nytt skrivbordsunderlägg till
datorn.
Det består av en massa olika bilder på Jokern och texten De besvärligaste dårarna är
de med en smula vett
. Jag för min del tycker att Jokern, som utantvivel är helt
från vettet, ändå är ganska metodisk och beräknande i sina skurksträck.

Men nu ska jag inte börja diskutera Marvel karaktärer utan återgå till min bokhylla.

1 kommentar:

  1. Ja det är inte långa hyllor i din bokhylla men den slukar massor med böcker. Jag vet. :-) Saknar den faktiskt ibland.
    Vad härligt att ha nydammat i bokhyllan. Det ger nog en fräsch doft i hela rummet kan jag tänka mig.
    Jokern känner jag inte till något alls om så där håller jag kä..en. ;-)
    Kram.

    SvaraRadera