onsdag 7 november 2012

♫ Ro, ro, ro din båt ♪

För lite mindre än två timmar sen var jag på gymmet och, ja, vad annat gör man på ett gym än tränar? I alla fall på sjukhusets gym, jag har aldrig sett någon snygg kille där och lär inte göra det heller. Det är lika bra för jag är inget för att vara social på gymmet. Syrran går det bra att snacka med om hon är där, men annars vill jag vill gå dit, träna och gå hem.

Idag började använda ett nytt redskap. Det var på eget bevåg, men efter att ha undersökt knapparna och allt det andra på den kom jag fram till att det var bäst att fråga någon.
En tränare visade mig vad knapparna gjorde och det var typ det. Jag använde maskinen förstås också.
Det var roddmaskinen jag testade.
Jag satt och rodde med lagom motstånd i 10 minuter.

Det var kul!
I bakhuvudet skuttar en lite unge runt och tjoar: "Igen, igen, igen!" :P
Skojar bara, men det är inte sista gången som jag sätter mig på roddmaskinen.

1 kommentar:

  1. Det låter bra med roddmaskinen! Den gör nytta på många ställen samtidigt. Så ro du..
    Kramen.

    SvaraRadera