söndag 8 november 2009

5 RIKTIGT FULA saker som killar bör undvika

Här har jag en lista på fem saker som jag tycker att killar kan låta bli med. Dessa saker är inte bara fula, de är även ganska äckliga och om killarna låter bli att göra det här så tror jag att många tjejer kommer att bli väldigt glada.

1) Sticka in handen innanför byxorna och klia sig i baken eller på pungen! Det spelar ingen roll om det inte är innanför kalsångerna det är lika äckligt ändå! Dessutom så får tjejer inte göra det så varför ska killarna få göra det?
2) Byxor som sitter bara över halva baken. Det ser för det första väldigt ovårdat ut och väldigt omoget. Så om du är kille över 15 år så dra upp byxorna!
3) Spotta ut snusen så att alla ser. Jag för min del tycker helt enkelt att det är äckligt. Gå in på toaletten eller nåt och spotta ut den där och för himlens skull: TVÄTTA HÄNDERNA!
4) Dricka sig stupfull, väldigt oattraktivt och får personen att framstå som väldigt omogen.
5) Pösiga byxor. Okej om det tillhör din stil, men det är lättare att spana in en killes rumpa om det går att se var den börjar och den slutar.

Det här är vad jag tycker. Jag är tjej och önskar att killar kunde göra de här sakerna mindre offta. Det finns säkert de som inte håller med mig, men jag tror även att det finns saker att lägga till. Jag för min del är glad om jag får komentarer av vilken sort det än nu må vara.

2 kommentarer:

  1. Hehe ja de ligger lite i de du säger..

    SvaraRadera
  2. Det ligger en hel del i det där. Många killar gör säkert sånt utan att tänka sig för. Vi får väl hoppas en och annan läser din blogg och får sig en tankeställare.
    Kram.

    SvaraRadera